Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

Κάνει διεθνή καριέρα στο μόντελινγκ αλλά ποτέ δεν ξεχνά την Θράκη!

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΣΤΟ INPOST Η ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ, "ΟΙ ΠΟΔΑΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗ" ΠΟΥ ΓΡΑΦΑΜΕ ΣΕ ΠΑΛΙΟ ΜΑΣ ΘΕΜΑ, ΠΟΥ ΚΟΒΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΣΑ ΟΣΩΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΕΙΣ ΤΗΣ
        ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ




Είναι ομολογουμένως μία από τις ομορφότερες Ελληνίδες. Βλέποντας την κανείς, νομίζει ότι οι άγγελοι κατέβηκαν από τον ουρανό και ήρθαν στην γη! Ο λόγος για την Μαίρη Καραπαναγιώτου, η οποία παραχώρησε στο Νίκο Βαβατσικλή μία αποκλειστική συνέντευξη για το inpost.gr!

Γεννήθηκε πριν 24 Απρίληδες στην Κομοτηνή και από μικρή ασχολήθηκε με τον χώρο του μόντελινγκ. «Σε μια εποχή όπου η χώρα της καγκελαρίου Μέρκελ δεν αναφέρεται με κολακευτικά λόγια στην Ελλάδα, ένα μοντέλο ... κάνει τη διαφορά αποτελώντας θετική αναφορά», έγραψε πριν από λίγες ημέρες στα παραπολιτικά της σχόλια η γερμανική εφημερίδα «Bild» για την Μαίρη.

Πασαρέλα, βιντεοκλίπ με τους Going Through και τον Άκη Δελλή, φωτογραφήσεις, διαφημίσεις, τηλεοπτικές εκπομπές στην Τουρκία, είναι η καθημερινότητα της. Η Μαίρη μιλάει στο inpost.gr για την εμπειρία της στον χώρο, τα μελλοντικά της σχέδια, για την οικογένεια της, καθώς και για το ποιο στυλ άνδρα την γοητεύει.

Κυρίες και κύριοι ... η Μαίρη Καραπαναγιώτου!


Μαίρη σ' ευχαριστούμε πολύ που δέχθηκες να κάνουμε αυτή την συνέντευξη. Μια νέα κοπέλα, καλή ώρα, μπορεί να συνδυάσει σπουδές, πασαρέλα, δημοσιότητα και ελεύθερη ώρα για την ίδια και τις φίλες της;
Εγώ σ' ευχαριστώ Νίκο για την πρόσκληση, τιμή μου. Η αλήθεια είναι πως παλαιότερα, τις περιόδους που είχε πολύ δουλειά κάτι πάντα άφηνες στην άκρη, αλλά πάντα προσπαθούσα να τα συνδυάσω όλα, όσο το δυνατόν καλύτερα μπορούσα. Κάποιες φορές όμως, όλο και κάτι παραμελούσα δυστυχώς! Τώρα τα πράγματα έχουν αλλάξει πολύ ... οπότε έχω πολύ περισσότερο χρόνο και για τις παρέες μου και για τα ενδιαφέροντα μου. Νομίζω πως τελικά όταν θέλεις, βρίσκεις χρόνο για τα πάντα!


Τι είναι για σένα το μόντελινγκ και πως ήταν η πρώτη σου εμπειρία με τον χώρο;
Το μόντελινγκ για μένα είναι ένας μεγάλος έρωτας και ίσως μια μεγάλη επιθυμία που πραγματοποίησα, επιτυχώς αν θες! Είναι μεταμόρφωση ν' αλλάζεις ρόλους, ανάλογα με την εκάστοτε δουλειά και αυτό είναι μια μεγάλη πρόκληση. Έχεις να κάνεις με πολλούς αξιόλογους ανθρώπους που συνήθως είναι και πολύ ταλαντούχοι. Μαθαίνεις πολλά πράγματα και μαθαίνεις ν' αγαπάς τον εαυτό σου.
Έπειτα από 6 χρόνια στον χώρο αυτό, νομίζω πως έχω συμφιλιωθεί με το σώμα και την εικόνα μου και επιπλέον αγοράζω ρούχα χωρίς να τα δοκιμάζω (γελάει δυνατά).
Το μόντελινγκ ξεκίνησε τυχαία, δηλαδή δεν το επιδίωξα, ούτε πήγα σε πρακτορείο. Αυτό έγινε 2 χρόνια αφού ξεκίνησα. Είναι αυτό που λένε βρέθηκα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος. Συνάντησα τους σωστούς ανθρώπους που με βοήθησαν και δεν με εκμεταλλεύτηκαν.
Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό. Η τύχη εν τέλει, ίσως και να ήταν ο μεγαλύτερος παράγοντας. Η πρώτη μου επαφή ήταν ενδιαφέρουσα και πολύ δελεαστική, ώστε να με κάνει να συνεχίσω και να πειστώ πως ίσως και να μπορώ ν' ασχοληθώ με αυτόν τον χώρο.


Το επάγγελμα σου, καλώς κακώς, έχει ημερομηνία λήξης. Πως βλέπεις τον εαυτό σου μετά από δέκα χρόνια;
Σαφώς και έχει ημερομηνία λήξης. Είναι λογικό και καλό για τον χώρο να ανανεώνονται τα πρόσωπα και οι νέες κοπέλες να έχουν την δυνατότητα να το κάνουν. Η αλήθεια είναι πως σκέφτομαι πολλά πράγματα. Εδώ αν με ρωτήσεις, «τι σκοπεύεις να κάνεις αύριο;», δεν ξέερω τι θα σου απαντήσω. Δεν ξέρω σε έναν χρόνο. Μπορεί αύριο να ξυπνήσω και να πω τα παρατάω!
Καλώς η κακώς είμαι άνθρωπος που λειτουργώ έτσι. Πάντως σε έναν χρόνο από τώρα, πιστεύω πως θα έχω ήδη σταματήσει. Βλέπω το μέλλον μου διαφορετικά και πολύ μακριά από αυτόν τον χώρο! Τον αγάπησα πολύ, μου έδωσε πολλά που θα τα κουβαλάω μια ζωή, με ωρίμασε γιατί πολλές στιγμές δυσκολεύτηκα και πιέστηκα και ξεπέρασα τον εαυτό μου. Μ' έκανε πιο δυνατή.

Τι σε ενθουσιάζει στην δουλειά σου;
Μ' ενθουσιάζει που συναναστρέφομαι με κόσμο, που έχω να πάρω πράγματα, να μάθω, η δυνατότητα μου να γίνομαι άλλος άνθρωπος μέσα από δουλειές.


Η οικογένεια σου πως είδε την απόφαση σου να ασχοληθείς με το μόντελινγκ;
(Γέλια) Μεγάλη και πονεμένη ιστορία. Τα πρώτα 2 χρόνια το έκανα κρυφά, αν και το είχαν σχεδόν καταλάβει. Είχαν ακούσει τόσα πολλά και φυσικό να ήθελαν να με προστατέψουν. Οι γονείς μου πίστευαν και επειδή ήξεραν πως είμαι ενθουσιώδης άνθρωπος και ευαίσθητη πολύ, θα πληγωνόμουν.
Δεν θα ξεχάσω σε μια διαφήμιση που έβλεπα με την μαμά μου στην τηλεόραση και πρωταγωνιστούσα εγώ. Την ώρα που έπαιζε η διαφήμιση, μου κόβεται η αναπνοή και σκέφτομαι «θεέ μου ας μην με καταλάβει, τι θα της πω;». Υποτίθεται είχα πάει στην κολλητή μου στη Θεσσαλονίκη για 2 μέρες και με πήραν τηλέφωνο και κατέβηκα αυθημερόν Αθήνα. Η μητέρα μου με κοιτάει και μου λέει: «Εσύ είσαι έτσι;». Της εξήγησα, αλλά πήρε πολύ καιρό να το αποδεχτεί.
Η αλήθεια είναι πως τα πρώτα χρόνια που δεν ήξεραν, δεν ήμουν και καλή στην δουλειά μου. Δεν είχα την διάθεση και είχα συνέχεια το νου μου στο κινητό μου. Πολλές φορές μιλούσα στην μητέρα μου, λίγα δευτερόλεπτα πριν βγω στην πασαρέλα. Όταν με τον καιρό το αποδέχτηκαν, άλλαξα κι εγώ στην δουλειά μου και είμαι πιο ήρεμη.
Τα χρωστάω όλα στους γονείς μου. Ότι έχω κάνει και ότι αξίες έχω. Πολύ πιθανόν στο μέλλον μου πει το παιδί μου, πως θέλει να γίνει μοντέλο, να μην ξέρω πως να λειτουργήσω και αν θα μπορέσω να το αποδεχτώ!


Μαίρη έχεις και μια πρώτη επαφή με την τηλεόραση, καθώς συμμετείχες σε βίντεο κλιπ καλλιτεχνών. Θα μας πεις λίγα λόγια γι' αυτή την εμπειρία;
Τα βιντεοκλίπ, οι διαφημίσεις, η συμμετοχή μου σε τούρκικες τηλεοπτικές εκπομπές, μ' έκαναν να δω πόσο δύσκολη είναι η τηλεόραση και καθετί τηλεοπτικό. Δεν ξέρω όμως αν θα μπορούσα ν' ανταποκριθώ σε κάτι τέτοιο...

Η σχέση σου με το διαδίκτυο; Έχεις accounts στα social media; Που μπορεί να σε «βρει» κανείς;
Τα social media είναι μέρος της καθημερινότητας μου. Νομίζω ότι έχω accoynts σχεδόν παντού, αν και είμαι «παραδοσιακη» και το ενδιαφέρον μου το μονοπωλεί το Facebook. Εξακολουθώ να το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον και είμαι σχεδόν εθισμένη σε αυτό. Μπορεί να με βρει κάποιος πολύ εύκολα παντού!

Είσαι μια πολύ όμορφη γυναίκα και σίγουρα έχεις πολλές επιτυχίες. Τι θα ήθελες και τι κοιτάζεις σ' έναν άνδρα;
Νομίζω πως είμαι πολύ απαιτητική γι' αυτό και είμαι μόνη μου! Θέλω τα πάντα και οτιδήποτε κι αν δεν μου αρέσει κάτι ... απλά φεύγω, χωρίς να προσπαθήσω ιδιαιτέρα. Δεν έχω την υπομονή. Θέλω ο άλλος να με σέβεται, να μην μου λέει ψέματα, να μου αφήνει την ελευθερία μου, γιατί με την πίεση δεν λειτουργώ. Να είναι ανεξάρτητος άνθρωπος, να έχει στόχους στην ζωή του και να είμαι μεγάλο μέρος της ζωής του ... όχι όμως όλοι του η ζωή! Εννοώ πως θέλω να έχεις τις παρέες του και τα ενδιαφέροντα του. Δεν αντέχω να κρέμεται ο άλλος από πάνω μου. Έτσι χάνεται το ενδιαφέρον μου...

Η σχέση σου με την Κομοτηνή; Ποια τα στέκια σου και πως περνάς με την παρέα σου;
Η Κομοτηνή για μένα είναι μεγάλος έρωτας και επειδή εδώ και 5 χρόνια δεν μένω πια εκεί, κάθε φορά που έρχομαι νιώθω την ίδια λαχτάρα να την δω! Την αγαπώ πολύ, αγαπώ και μου λείπουν τα πάντα στην Κομοτηνή.
Έρχομαι κάποιες περιόδους πολύ συχνά και κάποιες άλλες όχι, ανάλογα με το πρόγραμμα μου. Κάθε φορά που έρχομαι, προσπαθώ πρώτα να χαρώ την οικογένεια μου και μετά τους φίλους μου, με τους οποίους προσπαθώ να βγω και να πάω παντού, να τα δω όλα και όλους.


Πηγή:  http://www.inpost.gr/

ΠΑΛΙΑ ΜΑΣ ΘΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΔΩ