Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

Αγρια κόντρα Μπεγλίτη με τον Κομοτηναίο πρώην Α/ΓΕΣ Φράγκο στον τηλεοπτικό αέρα

Για δωροδοκίες δημοσιογράφων από μυστικά κονδύλια που διαχειρίζονταν στρατιωτικά στελέχη μίλησε ο πρώην υπουργός Άμυνας

ΘΑ ΕΠΕΜΒΕΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ;


Ο κ.Μπεγλίτης πρώην ΥΕΘΑ ,σε πρωινή τηλεοπτική του συνέντευξη στο ΣΚΑΙ άφησε πολύ βαριά υπονοούμενα για "παιχνίδια" που έγιναν μεταξύ δημοσιογράφων και στρατιωτικών! Όπως γίνεται συνήθως σ΄ αυτές τις περιπτώσεις ονόματα αρνήθηκε να πει παρά το γεγονός ότι πιέστηκε από τους συναδέλφους δημοσιογράφους!Ο κ. Μπεγλίτης είπε ότι υπήρχαν δημοσιογράφοι-ντιλίβερυ μπόϊς ,υπονοώντας ότι ...έπεσαν χρήματα!

Ο κ.Μπεγλίτης οφείλει να πει ονόματα και βέβαια πρέπει να τον καλέσει άμεσα εισαγγελέας! Αν ισχύουν αυτά που λέει ,δεν είναι δυνατόν να βάζει στο ίδιο τσουβάλι άπαντες. Έχει υποχρέωση να πει συγκεκριμένα ονόματα και να καταθέσει στοιχεία και αριθμούς!

Τα όσα απίστευτα είπε ο Μπεγλίτης προκάλεσαν την άμεση αντίδραση του πρώην Α/ΓΕΣ Φ.Φράγκου ,ο οποίος βγήκε στο τηλέφωνο και τον προκάλεσε να πει αν ξέρει ότι έχουν δωροδοκηθεί δημοσιογράφοι από τον ίδιο. Ο κ.Μπεγλίτης απάντησε με ...την καλημέρα του!



Δεν έχω καμία πίκρα

“Δεν έχω καμία πίκρα”,δήλωσε σε τηλεοπτική του συνέντευξη ,πρωί,πρωί ο πρώην ΥΕΘΑ Πάνος Μπεγλίτης,απαντώντας σε ερώτηση για την αντικατάστασή του στη μεταβατική κυβέρνηση.

Ο κ.Μπεγλίτης είπε ότι “δεν γνωρίζω τι διαπραγματεύσεις έγιναν” και “δεν μ΄ενδιαφέρει αν έδωσε μάχη για μένα ο πρωθυπουργός”.

“΄Ηταν τιμή μου να σταθώ στο υπουργικό συμβούλιο,όπως στάθηκα τιμώντας τις αρχές μου και τις θέσεις μουΣυνάδελφοί μου άλλα έλεγαν στο υπουργικό κι άλλα έξω”,πρόσθεσε ο κ.Μπεγλίτης και απαντώντας για το τι θα γίνει με το Γ.Παπανδρέου τώρα είπε:

“Βιάζεστε. Δεν είμαι ελεύθερος σκοπευτής να πυροβολώ.Και πολύ περισσότερο δεν πυροβολώ τον Γ.Παπανδρέου.

Όλα αυτά θα γίνουν,αλλά με συντεταγμένο τρόπο”.

“Εκλογές πρέπει να γίνουν για να αποκατασταθεί η πολιτική ομαλότητα” και αναφερόμενος στη κυβέρνηση Παπαδήμου υποστήριξε ότι “θα ψηφίσω τη κυβέρνηση του Λ.Παπαδήμου”, επισημαίνοντας όμως ότ “έχω συνειδησιακό πρόβλημα”,λόγω της συμμετοχής του ΛΑΟΣ.

 
Πηγή:  http://www.onalert.gr/