Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

Ο Πεταλωτής στρέφεται δικαστικά κατά εφημερίδας της Κομοτηνής


Θεωρεί συκοφαντικό ένα δημοσίευμά της

ΠΟΙΑ Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ;

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ


Ο Υφυπουργός Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλ. Διακυβέρνησης και Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, Βουλευτής Ροδόπης κ . Γιώργος Πεταλωτής δήλωσε τα εξής.:


Το Σάββατο 28 Μαΐου είχα την μεγάλη τιμή να συμμετέχω σε εκδήλωση προς τιμή του Ευεργέτη της Κομοτηνής Νέστορα Τσανακλή. Την ανάγκη τιμής στον τοπικό Ευεργέτη, προφανώς, δεν είναι υποχρεωτικό να την σέβονται όλοι αν δεν την πιστεύουν, ούτε περίμενα ότι θα μπει πάνω απ’ την εμπάθεια και το προσωπικό συμφέρον κάποιων.


Δυστυχώς όμως, πέραν τούτου, η εφημερίδα “Φωνή της Ροδόπης” συστηματική στην παραπληροφόρηση και τη συκοφαντία, για γνωστούς δικούς της λόγους, σε κύριο πρωτοσέλιδο τίτλο της, επικαλείται ότι “ξοδεύω χιλιάδες ευρώ για την προσωπική μου προβολή” προκειμένου “να καλύψω την ανεπάρκειά μου στον πολιτισμό με εκδηλώσεις προς όφελος των ημετέρων με εκδόσεις αναμνηστικών τόμων από τις οποίες δεν υπάρχει κανένα όφελος για την πόλη και τους κατοίκους της” (εννοώντας προφανώς το όφελος για τους ιδιοκτήτες της εφημερίδας).


Είναι γνωστή βέβαια η τακτική της συγκεκριμένης εφημερίδας, η οποία επανειλημμένα ψεύδεται και προσβάλει. Πληροφορώ όμως τους ιδιοκτήτες της, ότι δεν ξόδεψα ούτε ένα ευρώ για την προσωπική μου προβολή, ούτε από δικά μου, ούτε, κυρίως, από δημόσια χρήματα.


Επίσης, επειδή - αντίθετα - η εν λόγω εφημερίδα χρησιμοποιεί δημόσια ευεργετήματα για να ενημερώνει, υποτίθεται, τους πολίτες και όχι να χρησιμοποιεί συστηματικά το φύλλο της για συκοφάντηση, για γνωστούς ίδιους λόγους, ενημερώνω προς λύπην τους ότι δεν πρόκειται ούτε στο μέλλον να ξοδέψω χιλιάδες ευρώ, όπως προφανώς θα ήθελαν, για την προσωπική μου προβολή και ότι θα στραφώ δικαστικώς εναντίον της, για την παύση της προσβολής μου.
 
.